can u see.??

can u see.??
penat .

Thursday, December 30, 2010

HeY LADIES.



salam...

hampir 1 minggu x on9.
bnyak sngt la benda yg berlaku kn.



:)



sini. aku nk ckp satu benda.
utk diri sendiri dan wanita2 di luar.
sile jgn lemah.!
terutama dlm soal hati.! cee..macam la aku hebat kn.

hurm.. tolong la jgn jd lurus bab2 hati.

jangan tewas.!
jgn mudah jatuh ngan kata2 lelaki yg berbunga2 itu.!


pendek kata ..xyah layan la.
kalau laki tu lelaki yg baek, dye xkan ganggu la dgn ayt bunga2 itu.
sekarang aku dah jumpe laki yg 'menggedik'.
maaf. mmg aku xsuke sikap lelaki seperti itu.
tp ingat..jgn benci lelaki pulak yew.
ade yg baek. hurmmm..

benci ngn sikap lelaki yg 'menggedik'
bla bla bla...............

mungkin belum terkena kat batang hidup sendiri.
tp.. aku ambil pengajaran dr ape yg berlaku pd seseorang.
harap x kena pada diri sendiri dan kalian.
waspada. hati2. jaga diri.
dengar ckp mak ayah .
kalau mereka x stuju. x restu. JANGANLAH cari pasal.
lupekan je laa.
bnyak dah aku tengok kes2 mcm ni. mybe aku x bnyak ckp.
tp aku mendengar dan melihat org di sekeliling.

.......................................................................................................................................


hari tu , ade la tngok SOAL ASYRAF kan.
best gak dye tu. imam muda kn.
comel je.
sejuk hati mak bapak dpt anak mcm tu kn.

dlm soal asyraf tu, kebetulan sentuh pasal remaja..cinta..
aku x dngr sngt sbb bising time tu.
tp ade satu ustaz tu ckp.
cinta lepas kawen sngt indah. lebeh kurang la.
yg paling penting, bertunang bukan tiket nk buat bnda2 yg x sepatutnye.
aku rase kan, bab2 tunang ni..mmg sngt 'normal' dah.


sekadar gmbar hiasan. :)


hurm..mybe mmg susah nk jage. tp usahakanlah.
bab kate ustaz, bile nk kuar mesti ade mahram,especially dr pihak perempuan la kan.
yg terbagus parents la.either one.
kalau x mampu adik ke abg ke. dll.
tp skrg mmg da 'normal' org brtunang kuar ber2.
mmg betul pun.
walaupun myb, org brtunang x buat benda jahat,
tp takut kurang or hilang keberkatan la dlm perkahwinan tu.
hurmmm






nasib diri sendiri belum tentu pada masa hadapan.

harap2 x jadila benda2 yg x elok pd kite semua.



.nyte.

.salam.







No comments:

Post a Comment