can u see.??

can u see.??
penat .

Sunday, December 5, 2010

5 disember.

hari ni 5 disember.
eyh! ade kenduri kt melaka.
haiyaaa... nggak bisa pergi . :(
hurm.cinta ku tertinggal di melaka.
ahaaa..

kt umah. ni.. keje bnyak gak.
tp masih boleh on9 la.
kalau xboleh tu.. mmg sngt2 bz la.
tp xpe. ade mase lg.
hari ni bnyak kena bebel.
runsing nk kenduri.
ahhh.. byase la tu.

hurm. td dok gubah bunga. nk tmpal kt dinding.
mak oi. susahnye nk gubah.
mak pun dah pening.
pastu mak ckp. 'ha, ma punye elok sikit dari mak..ubah la skit yg mak ni'
hurm. mak byase jarang mengalah tetibe dy ckp mcm tu.
aha..lawak.
pada hal. aku nye pun burok. berterabor je.
then baru mak terfikir nape x gune tmpat cucuk yg kaler hijau tu.
aku pun.. ha.. tu la mak.. :)

mak pun keluar la beli bnda tu.
then aku.?
ah.. kena sapu daun kering kt luar.
ade ke kul 3 lebeh menyapu..
hurmm. takot hujan ptg sat gi. :)
sapu2... pap.! jumpe katak mati.
wekkk..mmg busuk. geli tp cepat2 sapu xnk berdiri kt citu lame2.
hampir nk selesai. toink! ade lg katak.
melompat2...uihhhh.. geli.
xtahan dah ah.. geli...
nonono..
then panggil bik minta tolonnngg setel kan.
dah xsanggup nk berdepan katak.
haa....

sebenarnye aku suke gak wat bnda2 ni.
tp xsuke bile org terlampau suruh2 .
jd malas.
and ade gak mood2 nyeww
xyah suruh oke. aku nk aku buat la.
haaa...
nk suruh.boleh. tp jgn menzahirkan "suruhan" itu.
ahaa...
ngade2 betul la nazhatul shima ni.

hurm.
lagi nk buat ape yek.




tunggu mak balik.







No comments:

Post a Comment