can u see.??

can u see.??
penat .

Tuesday, December 7, 2010

tahun BARU .


hari ni satu MuHARAM.
kan.?
jadi aku sngat berharap aku akan mulakan langkah baru.
jd ape.? ntah. aku x sempat nk fikir.
tp yg pasti mesti nk jd lebih baek kan.

aku ni bukan baek sngat.
yg dpt puaskn hati semua org.
aku x pndai nk bermanis2 kata atau muka 24 jam.
aku nk minta maaf la kt korang kalau aku ni buat salah ke.
buat masalah ke.
merimaskan ke.
mnyusahkan ke.
membebankn ke.
menyemak ke.
:(

sorry.

aku tahu. ade je kan yg x suke aku.
maaf.
aku bukan sempurna.
aku bukan baek pun.

aku nk berubah.
terutama peranan sebagai anak dlm keluarga.
dan hamba Allah.

aku ni teruk la.
buat malu je.

aku perlu sahabat yg dpt tegur aku.
bile aku buat salah.

setakat ni aku bersyukur.
masih ade gak sahabat2 dan kakak2 yg baek kt sekeliling aku.

at least aku x rase keseorangan sngat.

aku nk melahirkan.

NEW me.

nazhatul shima zolkefli


...................................................................................................................................




....SALAM MAAL HIJRAH....






No comments:

Post a Comment