can u see.??

can u see.??
penat .

Monday, January 3, 2011

bermula dgn :(


kini dah 2011 kn.
cepat je.
ntah ape yg bakal berlaku tahun ni.
kisah tahun lepas pun x habis2 lg bg aku.
spnjang aku cuti. aku rase x dpt bnyak mnfaat. :(
malang kn.


ade org kate, hargai org yg menghargai kite.
aku hargai dye, tp adekah dy hargai aku.
aku perlukan dye, tp dye perlukan aku ke.
aku x nmpak pun tanda2 dye perlukn aku.
aku xdpt nk luah rase pd dye.
aku mmg terkilan.
aku sayang dye.


awal tahun bermula dgn cerita sedih je.
jujur. mmg aku penat.
mmg la luar org x nmpak. dlm siape je tahu.
rase mcm xnak syg siape2 da. penat la.
perlukah berhenti.?


confused.




aku rindu.




hurm. walaupun rase malas sngt2 nk balik u nuhhh..
tp rase nk balik skrg.
tp nnt da smpai sane, pasti rase nk balik umah pulak.






p/s: ingat Allah selalu, insyaAllah hati jd tenang
insyaAllah.




harap2 berakhir dengan :D







No comments:

Post a Comment