can u see.??

can u see.??
penat .

Monday, September 6, 2010

rindu kalian


hari ni terasa sayu sangat..
RINDU sangat2 pada kwan2 yg dah jauh..
masing2 ade hal sendiri..
ade misi yg laen2..



ptg td g epoh..jumpe la exrumate trsayang nur syafina..
rindu glew kt pina sebenarnyeee..
gembira sngt dpt jmpe pina, even sekejap.

balik umah..tetibe teringat kt kwan2 yg laen.
terfikir..aku ade x buat perkara yg sngt menyakiti hati mereka.
yang buat dorang marah.buat dorang terasa hati ngn aku..
kalu xde..syukurlaaa.
tp kalau ade.. mcm mane.?aku takot sngt.
aku sngt harap dorang maafkan aku.kalo aku ade wat salah,
baik sengaja ataupun tidak.

percayalah.sahabat2.
walau aku xpernah start tegur korang.
xbermakna aku x suke korang.
tp aku mmg jenis yg takot nk start dulu.
aku xde keberanian..
kalau aku berdiam diri,xbermakna aku xsuke korang.
tp aku mungkin stress sbb perkara laen.
yg membuatkan aku trpaksa berdiam diri..
sebab kdang2, berdiam itu lebeh baek dr berkata2 perkara yg x baek.
aku takut tertinggi suara ngn korang.minta maaf ye kawan2.



berbalik pada kwan2 yg aku rindu.
aku sepatutnye jd seorang sahabat yg memahami kan.
tp tak tahu la aku berjaya atau x pd korang
korang je yg tahu..
dan kini.kite semua masing2 terpisah.
sebab kite masing2 ade misi.cita2
semua nk berjaya.
aku kena terima hakikat yg kite agak susah nk berjumpe selalu
nk bersama2 melakukan sesuatu.
shopping ke.makan ke.tido same2 ke. kan.

aku rindu SEMUA.!
tp mustahil bg aku utk listkan semua.

tp ini antara insan yg amat aku harap,walaupun sesaat..
name aku pernah terlintas dlm kotak fikiran dan hati mereka..

mimi azila
haslinda abdullah
puteri farhana
nur syafina
nurul atikah ismail..utp
nur izzati..skss
nurzahirah..skss
noor amanina ghazali
nur afiqah ali
nur syafiqah..rps
nur fifi asyikin
murni mariyam
nurul huda hayati


sayang aku pada korang ttp utuh.
kite mungkin pernah bergaduh.
tp aku rase tu lah antara sweet memoriesss.



tengsss for being one of my friendsss.
tengsss for everything.

2 comments: