can u see.??

can u see.??
penat .

Thursday, September 2, 2010

alkisah ' k ' .. :)

di UTP
nurul: k , ngantok..
mimi: k , lapar...
amalia: k.. k nak pegy mane.?
hanisah: k , nnt kejut aku ye.
maizat: k , bersuara lantang dlm kelas acedemic writing.!

ape2 je la mereka ber5 tu..
lawak pulak bile teringatttt..
nurul,mimi,amalia ngan hanisah housemate aku...since 1st 1st..
tp sekarang hanisah dah pindah.. :( .. sobsob..
cik maizat ni clazmate aku..
suke gak panggil aku k..
tp kenapakah..??
sebab aku bahasakan diri kami.. byase la dak pempuan ade bahasakan diri, kami..kite..saye..aku..ana..orang..dll..
aku bahasakan diri kami..tp dah lame2 tu ' ami ' kt belakang tu terhilang..
bile ckp aku bahasakan diri k..
mereka pelik kotttt..so sejak tu panggil aku k.. hee.. :D..
tp skrg ni..mmg mcm2 dah aku sebut utk bahasakan diri..laen org,laen la kata ganti diri.. :p
k>>saye>>orang>>aku>>ana
so jgn pelik bile ade org pnggil aku k, oke..
kalau mesej pun aku tuleh 'k' je utk kami..
malas nak taip..
haaaa..


No comments:

Post a Comment