can u see.??

can u see.??
penat .

Sunday, September 19, 2010

my.lovely.mimiazila


sahabat.
aku syang sahabat.
aku syg dye.
mimi azila
mimi..aku sentiasa syangkan dye.
mcm2 kite dah rase bersama.kt lenggong tu
mesra.gado.study.makan.tydo sekali.
tp..aku rindu glewww saat tu
sekarang ni mane ade lg kan kite nk rase semua tu lg..
kite msing2 ade hal sendiri..
tp..do believe me. k xpernah lupekan awk.mimi azila!
dan..kini.awk kena gi jaoh kan..
aku bukan lah sesiape.tp rase berat sngt hati lihat dye jauh sangat
tp fikirkan dye nk menuntut ilmu..
itu suatu jihad kan.
so aku x boleh la nk berduka lara sngat kan.
aku harap dye akan sentiasa sukses.
mimi.awk kena ikhlaskn niat awk utk belajar kt sane
insyaAllah. awk akan suke menjadi diri awk.
sebab awk dpt jd doctor.!
k akan bangga ngan awk.


sayang.kenangan kite bersame adelah kenangan yg terindah.!
plez always be happy.!
take a good care of urself.
ingat Allah selalo oke.
same2 kite mendoakan kejayaan bersame.
semoga Allah sentiasa melindungimu sayang.


mimi.i luv u. muah!

No comments:

Post a Comment