can u see.??

can u see.??
penat .

Monday, June 22, 2015

Kuantan 2015

Assalamualaikum wbt

Dalam kesibukan berbisnes (chewahhh) , mestilah nak share cerita sedikit untuk jadi tatapan akan datang. Aku memang ada aim, setahun sekali nak makan angin atau ziarah (ayat skema, haha) ke Kuantan. Sebab abang aku menetap di sana. So, rumah deme yang besar dan banyak bilik tu perlukan TETAMU seperti aku , mak ayah, dan adik beradik lain. teheee..

Tapi yang best kali ini, atau tahu ini (2015), aku pergi bersama anak tersayang. Tak sangka aku dah ada anak. alhamdulillah :)

So , gaya memang lain sikit. Tak boleh tidur ikut suka hati aku dah. hahaaa.. Kena banyak bersabar dan beralah. hikhikkk..

Paling terkesan di jiwa aku adalah bab makan. Aku ni memang kuat makan sikit tau. Memang fevret, hihii.. So, bila abang dan kak sya (kakak ipar) bawa kami sekeluarga, termasuk ayah semua tu lah kan, ke HARIS KITCHEN, macam biasa aku bincang dengan suami nak makan apa, Sepakat pesan Nasi Goreng Ikan Masin 1, Chicken Chop 1. Boleh merasa sama-sama. Chewahhhh..

Yang best, portion memang banyak. Makanan memang sedap ! Harga BERPATUTAN ! Servis baik sekali. huhuuu

Alangkah INDAH jika ada HARIS KITCHEN kat PJ ni. huhu..

Oklah, aku belanja sikit gambar keluarga aku. Aku semestinya menggayakan KURUNG REGINA kesayangan. NURSING FRIENDLY. Tak iron pun xpe, Sebab xda iron pulak kat sana. hahaa 




-----------------------------------------------------------------------------------
UNTUK LIHAT LEBIH KOLEKSI MENARIK,

WHATSAPP ; 019 4041 562
EMAIL : falahmufeeda@gmail.com
PM FACEBOOK : FALAH MUFEEDA COLLECTION
INSTAGRAM : FALAHMUFEEDA
--------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment