can u see.??

can u see.??
penat .

Wednesday, January 11, 2012

* MASTERCHEF *








Pasti tahu kan MASTERCHEF ni program ape.
Cooking Magic PANASONIC.
Selalu dengar time rancangan tu.

INI merupakan program kesukaan aku time CUTI 4 BULAN !
aku sangat suke tengok ngan adik beradik.
. dalam banyak2 peserta..yang paling aku suke dan kagum ialah..

SAIFUL dan EZANI .!


TAHNIAH PADA EZANI sebab jadi MASTERCHEF malaysia yang pertama !

LOVE TO SEE YOU.!

WHY?




- sopan bertudung -
- konsisten setiap minggu dlm setiap ujian -
- manis -
- sangat cool n simple -
- tak gedik -
- tak menjengkelkan -
- rendah diri -


Ni ape yang aku nampak kat tv tu la kan.
hope dia ni mmg seperti apa yang aku fikirkan atau lebih baik :)
. suke tengok gelagat dia. dia kan doktor gigi. mesti pandai kan.
pastu pandai masak. BEST nye. nak pandai masak mcm dia gak la.
masterchef msia pertama. U DESERVE IT ! :)



THEN.




SAIFUL.



Oh . adik aku selalu kate 'pakwe achik' :) WELL. sebab aku kesian sngat bila tngok dia. mak dia sakit. dan dia penoreh getah. tp sngat hebat di dapur ! kagum sngat..



dan dia satu2nya peserta yang aku nangis bila tengok dia tersingkir. rase...sedih gila. ape la aku ni. mcm xde masalah sendiri nak sedih kat orang lain. sejak tu aku rasa kurang sikit nak tngok masterchef. tp sebab nak tengok ezani berjaya ke tak. aku tengok gak. :)




DAN


ini chef yang aku suke tengok. comel kan?



Chef Yahya.


dia sangat baik dan lembut. suke tngok. Chef Jo pun same. tp Chef Yahya ni awal2 je ade. pastu chef lain pulak. tak sempat nak tngok skill die.



pasni. takde dah cuti panjang. tak leh main masak2 kat dapur. jadi pemalas la jawabnye,
terima kasih buat program ni. at least aku dapat tngok.





p/s : Gunakan waktu yg ade sebaiknya. nanti menyesal mcm saye.
INGAT : Lapang sebelum sempit





No comments:

Post a Comment