can u see.??

can u see.??
penat .

Sunday, November 14, 2010

GOOD LUCK


assalamualaikum w.b.t

semua ape khabar? sihat ke? haa..

tetibe tanye yek

di kala musim Study Week ni.

mcm2 la perangai yg pelik muncul.

tp xnk cter ah.

malas.

hurm.setelah beberapa hari berhenti dari sosehsoseh.

hari ni nk bebel cikit

exam start luse.

dah habis study? belom.. :(

aduhhh..mmg penat kan.

SABAR ye.. :)


mari bgtaw sikit.

aku BUKAN budak genius yg gi kelas, balik bilik, esok jwb test dgn.. wow! resultnyee..!

aku hanye manusia biase. yg perlu usaha. secara bnyak2. tp x lupe Allah.

kebergantungan hanya pada Allah..

kalau aku lupe. HABES laa..

masalahnye.. hurm. penyakit MALAS atau PUTUS ASA tu mmg ade.

aku xnafikan..haa..

tp aku cube. FIGHTING..!! bak kate kak rai. :)

kawan2 aku bnyak dah abeh final exam.

aku di sini? baru nak start..

haha.xpe.. FIGHTING..!




all da best semue!





aku mencuri masa dr saat study week ni jap..
nak tuleh ni sbb kepala da sarat..



No comments:

Post a Comment