can u see.??

can u see.??
penat .

Sunday, November 7, 2010

camping.tamat sudah.lega glew

salam.

hari ni mmg penat tahap maximum la.
sakit kaki pun same.
ambik kau nazhatul shima.!
pnjat bukit la,turun bukit la.nek gunung tertinggi di dunia.
perasan.!

tp siyesly td mmg time nk naek tu mmg xlarat da.
sakit kaki taw.
aku kn ade sejarah tersendiri..
tp kalau aku xnaek. aku rase xbes.
aku xnak org pikir aku ni lembik sngat.oke.??!
haa..aku berjaya gak naek kn.
shima hebatttt..xkire . nk puji diri sndiri.
lega rase bile dah smpai.walaupun dlm hati. "xnak dah" .
terima kaseh pd yun dan nurul yg "tarik" aku naek atas.
kalau x..aduhaiii..pengsan aku.
dan sekarang aku mmg tengah sakit kaki.
esok tnggu org picit.
siap la.

hurm.smpai utp kul 6.
aku rebah terus..
tut.tut.tut. ayah call kate da smpai.
aduhhh..fon kat kak rai x amek lg.
kak rai pulak ada hal di luar.
erm..takot mak ayah marah pulak tunggu lame.
pujuk la.. "jom makan askem"
tp minta duet kt mak.haha. sbb duet kt lia x amek lg. so..no moneyyy.
ayah pulak suruh drive. haaa.. sakit kaki.
tp paksakn diri la.!
ayah ambil pun aku da bersyukur tw.~
hurm. smpai rumah dgn selamat. makan la. ape lg kn.
then , baru curi mase nk bukak tenet..
erm.okee. cter da tamat.



No comments:

Post a Comment