can u see.??

can u see.??
penat .

Friday, October 1, 2010

abgku kawen..


tanggal 25 september 2010
itulah detik manis bagi abg aku dan pasangannye kot.
sebab dorang bernikah time tu.
majlis tu sangat simple dan sederhana.
diadakan di kuantan pahang.
siyesly mmg sngat penat hari tu.
sbb aku drive pegy dan balik dlm satu hari.
mlamnye aku pengsan..zzzz..mmg sedap.
haaa...~


oke. yg aku lega sngat sbb mereka dah kawen.
so awek2 di luar sane jgn cube mngorat abg aku..
sudah2 la tu.oke



hanya lepas nikah.!


aku harap perkahwinan dorang ni kekal abadi.
dan sentiasa dlm lindunganNYA..aminn.



bertambah lg seoranggg.


aku harap. family baru yg dibina ni. selamat dunia akhirat.
mmg aku menitiskan aer mata la lepas abang aku lafaz ...
mcm aku pulak yg kawen..
ahaa..

smoga Allah S.W.T. merahmati kita semua.
terima kaseh pada semua yg bagi dorongan dan support.


No comments:

Post a Comment