can u see.??

can u see.??
penat .

Thursday, October 14, 2010

lesen

ermmm. terfikir sejenak. nak amek ke lesen moto.
hakikatnye takot.
so how? aku rase duk kt utp ni memerlukan kenderaan.
sejak aku kena chikugunya dulu..adoii.. selalo sngt sngt sakit kaki.
lenguh2.. sebab trlampau penat gune kaki. byasenye kaki la yg sakit.
oke fine. kena pasrah. sebab nikmat sihat tu,bukan hak aku.


abeh je spm.aku amek lesen kete.mujur lepas. :)
suke ah time pass tu.. rase nk senyum lebar.
sbb aku xsuke g belajar mandu. xde kwan. ceittt..cam ape je.
ermmm..but nk dok cni.nk bawak kete. no way la..xde duet.
huuu..~ kalo moto tu myb parents mampu nk tolong.
sebab kecyan kt anaknye yg selalo sakit2 ni kan..
masalahnyeee..anak nye xreti.takot nk bwak moto.
ate..mcm mane nk amek lesen..
kt umah pun xde moto.
ayah,abang,kakak...sume x bwk moto.
so perlu cari dan simpan keberanian nk belajar bwk moto.
kalau aku dah berani.aku belajar laaa.
L dan P moto..plez wait for me..

2 comments:

  1. semoga berjaya=)

    akak pun takda lesen moto [tapi boleh bawak]...bila agaknya nak amik...

    pengajaran: muslimat perlu lengkapkan diri dengan segala macam kebolehan~_~..

    ReplyDelete
  2. huu~
    terharu..
    oke ..
    nazhatul shima..sile ambil pengajaran.!

    ReplyDelete