can u see.??

can u see.??
penat .

Thursday, March 24, 2011

KELANTAN



Assalamualaikum w.b.t

haaa...hari ni aku.
nak gune 'aku' la hari ni.
sesiape yg terase mcm kasar sngat.
minta maaf ye.. :)

dekat facebook.kecoh berita.
ade seorang perempuan nk bunuh dr dkt KB Mall.
hurm.
aku pun x tahu ape sebabnye.
ade yg kate sbb spm.
ntah laaa..x berani nk buat kesimpulan sendiri. :)
maka ramai la kawan2 yg ckp.
ishhh..buat malu je.
buat malu kelantan. buat malu tok guru.
myb ade benarnye.
tp pd pndangan aku la kan.
korang JANGAN RASE MALU. :)
yg penting kite tahu jage diri sendiri.
dan berusaha mnjaga org di sekeliling kite.
cecece..mcm la aku bagus sngat kan.?


oke la.
citer pasal kelantan ni.
aku sendri pun jaoh sngat dr sane.
aku rase aku mcm suke kelantan. :)
kenape? ntah le.
cari sendiri... :)


but..
sepanjang hidup aku la kan.
kalau aku x salah la kan.
baru SEKALI aku g sane.
and. tu pun sebab ade activity kt sane.
gi la MRSM PC tu nuhhh..




ni la satu2nya gmbar yg aku ade kt sane..sbg kenangan


haaa... MRSM PC tahun ni dpt result gempak lg...
make.. suke lah mereka2 yg ex sane tuh.. :)
tahniah.!
ceeee..
pasal kelantan ni.
dlm hati nk g lg.
nk rase. ADE APE KT SANE?
hurmmm.. harap2 ade rezki utk berjalan2 di sane.








No comments:

Post a Comment